Subject: FW: Teabenõue
From: "Marju Sammul"
To: "SOOAAR Raul" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 13:24:19 +0200

Tere!

Ravimiametile esitatavad üldapteekide aruanded sisaldavad vaid üldist
infot apteekide käibe kohta. Need ei sisalda lõpptarbijale väljastatud
pakendite arvu. Kirja lisast leiate üldapteekide aruandluse juhendi, kus
on detailselt kirjeldatud, milliseid andmeid tuleb Ravimiametile esitada.

Meil on olemas 2023. aasta kohta kvartaalne käive eurodes:

Üldapteekide koondandmed 2023

I kvartal

II kvartal

III kvartal

IV kvartal

Aasta 2023

Apteegi käive kokku

126 617 909

131 598 320

130 010 468

153 719 441

541 946 138

Ravimite käive kokku

88 830 377

96 865 460

95 543 076

111 675 885

392 914 797

Käsimüügiravimite käive

18 408 043

17 910 154

17 299 231

21 185 879

74 803 306

Retseptiravimite käive

70 147 123

78 250 819

77 866 911

90 231 686

316 496 539

Veterinaarravimite käive

275 211

704 486

376 933

258 320

1 614 951

Muude kaupade käive

37 787 533

34 732 860

34 467 392

42 043 557

149 031 341

Müüdud pakendite arvu on meil võimalik öelda ainult ravimite kohta ja seda
mitte lõpptarbijale, vaid hulgimüügitasandil, st ravimite müük hulgimüüja
poolt üldapteekidesse, eristades retsepti-, käsimüügi- ja
veterinaarravimeid. Soovi korral saame sellise päringu oma andmebaasis
teha.

Parimate soovidega

Marju Sammul

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

tel 529 8086

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

From: SOOAAR Raul <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 5. märts 2024 10:41
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palume väljastada Tamro Eesti OÜ-le, registrikood 10173188, aadress Pärnu
mnt 501, Laagri Harjumaa, teabenõude korras alljärgnev teave:

1

Perioodi 2023. aasta I, II, III ja IV kv kohta: retseptiravimite käive
tükkides (lõpptarbijale väljastatud pakendite arv) Eesti üldapteekides
kokku?

2

Perioodi 2023. aasta I, II, III ja IV kv kohta: käsimüügiravimite käive
tükkides (lõpptarbijale väljastatud pakendite arv) Eesti üldapteekides
kokku?

3

Perioodi 2023. aasta I, II, III ja IV kv kohta: veterinaarravimite käive
tükkides (lõpptarbijale väljastatud pakendite arv) Eesti üldapteekides
kokku?

4

Perioodi 2023. aasta I, II, III ja IV kv kohta: muude apteegis müüdavate
toodete käive tükkides (lõpptarbijale väljastatud pakendite arv) Eesti
üldapteekides kokku?

Palume teave esitada e-postile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Raul Sooäär.

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Commerce and Marketing Director Estonia

Pärnu mnt 501

76401 Laagri

Mobile +372 5251 389

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com